reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Zuzana Slivková

Zuzana Slivková

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

jeden z večných študentov:o) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Život s dvoma chalanmi

Zuzana Slivková

Život s dvoma chalanmi

Vyrastala som v domácnosti, kde sme boli štyti ženy (sme tri sestry) a tvorili sme tak veľmi silnú ženskú prevahu. Neskôr som začala žiť s priateľom, ale počet žien v našej spoločnej domácnosti bol stále oveľa vyšší ako počet mužov. Nakoniec som šla do Madridu a začala bývať s dvoma chalanmi. Myslela som, že mi ženská spoločnosť bude na byte chýbať... ale tento víkend bol náš posledný a priznávam, že sa mi naopak bude z tohto mužského bytu ťažko odchádzať.

  • 8. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 503x
  • 6
Ako sa stať správnym španielskym mačom

Zuzana Slivková

Ako sa stať správnym španielskym mačom

Rychlokurz ako sa stať správnym španielskym mačom. Postačí nám nato len auto, gél na vlasy (silne tužiaci, najlepšie s efektom mokrých vlasov) a štipka samoopalovacieho krému (keďže priznajme si, sme trosku belší národ:)

  • 1. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 069x
  • 6
reklama
SkryťZatvoriť reklamu