reklama

Život s dvoma chalanmi

Vyrastala som v domácnosti, kde sme boli štyti ženy (sme tri sestry) a tvorili sme tak veľmi silnú ženskú prevahu. Neskôr som začala žiť s priateľom, ale počet žien v našej spoločnej domácnosti bol stále oveľa vyšší ako počet mužov. Nakoniec som šla do Madridu a začala bývať s dvoma chalanmi. Myslela som, že mi ženská spoločnosť bude na byte chýbať... ale tento víkend bol náš posledný a priznávam, že sa mi naopak bude z tohto mužského bytu ťažko odchádzať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Keď som prišla na náš spoločný byt, chalani boli fakt milí. Obidvaja sú z Južnej Ameriky a nemali ani poňatia, kde je Slovensko, ale snažili sa. Leo si to dokonca aj vygooglil na nete. (Daniel žil asi mesiac v tom, že som zo Slovinska, ale nevadí.J) Dovtedy s nimi nebývala žiadna baba, takže sa veľmi snažili. Bolo vyupratované a obidvaja vysmiati ako slniečka mi ukazovali, čo všetko doma máme. Byt bol poloprázdny, no kúpili vtedy plazmovú telku (na ktorú boli strašne hrdí a dokonca si predplatili aj športový kanál, ktorý teraz silne využívajú). To, že okrem tej telky v byte takmer nič nebolo, nevadí. J A hneď vedľa nej prakticky umiestnili mikrovlnku, lebo do kuchyne ďaleko a takto sa ľahšie robia pukance a zohrieva pizza značky supermarketu. V celom byte nebol ani jeden živý kvet, lebo je praktickejšie mať umelé, kedže by to vraj aj tak zabudli polievať. J

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Myslím, že som čakala, že to bude ťažšie a že mi bude veľa vecí vadiť, ale nevadilo. Záchodovú dosku som si začala dávať dole (a neprekážalo mi to ako americkým dievčatám v hollywoodskej produkcii) a ani chalanom nevadilo, že som svojou kozmetikou zabrala dve zo štyroch poličiek v kúpelke. Čakala som ako začnú frflať a tak som sa ich preistotu niekoľko razy pýtala, či im nevadí moje množstvo kozmetických výrobkov. Ale vysvetlili mi, že im viac prekáža, že riešim debiliny ako výrobky značky L‘Oreal. Naučili sa po slovensky len dve slová „ahoj“ a „tučibomba“. A vždy, keď som mala slovenskú návštevu, vítali ju vo dverách so slovami „Ahoj, tučibomba“J, čo sa mi zdalo veľmi milé, aj keď nie som si istá, či sa niektorá kamarátka neurazila. Dúfam, že nieJ.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Máme spoločnú kupeľňu a záchod a tak som videla ich radosť na tvári, keď som prvý raz po hodine vyšla z kúpelky a oni sa mohli ísť konečne vyčurať. Po čase sa Leo rozhodol, že on nebude čakať, kým si ja domaľujem mihalnice a tak začal riešiť svoje telesné pochody počas nanášania môjho mejkapu (čo priznávam, že je asi jediná vec, na ktorú som si dodnes nezvykla).

Po asi dvoch mesiacoch sme si konečne kúpili rychlovarnú kanvicu (z čoho som mala vtedy veľkú radosť, lebo som si viac nemusela zohrievať vodu na kávu v 2litrovom hrnci), žiarovky, stoličky, pretláčatko na cesnak, varechu, funkčnú panvicu... Dokonca bez veľkého protestovania sme si kúpili aj prvý kvet do bytu. Bola to taká tá ikea tráva v cene asi 3eur, ale aj tak som z toho mala veľkú radosť. Začali sme totiž chovať aj niečo iné ako chumáče prachu v rohoch a pleseň v kúpelke (ktorá už v tom čase mala aj vlastné menoJ). Bez veľkého protestovania mi dovolili vyhodiť umelé kvety, porcelanové ovocie (ktoré sme dostali asi za trest) a iné nevskusnosti. Takto o týždeň budem na Slovensku, načo sa veľmi teším. Na rodinu, priateľa, kamarátov, ale aj tak mi budú chalani chýbať. Leo sa sťahuje k frajerke, ja letím domov a Daniel si bude musieť nájsť nových spolubývajúcich. Čo už...

Zuzana Slivková

Zuzana Slivková

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

jeden z večných študentov:o) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu